ותודה שטסתם אביטל (אל על)…

New Zealand, Cathedral Cove

לאן אנשים הולכים כאשר הם לא יודעים את הדרך?
להגשים את החלומות שלהם…

נחתנו בנמל תעופה בן גוריון, טמפ` חיצונית 18 מעלות, שעון מקומי 04:15 תודה שבחרתם אל על…

לכל דבר יש סוף ולדברים טובים הסוף מגיע מהר, כמו מטוס.
ירדתי מהמטוס כמו סנטה קלאוס, תיק גדול על הגב ושק מלא מתנות על הכתף, ככה זה תאילנד, תמיד משקל יתר בדרך חזרה.
והידיים הכואבות ממחיאות הכפיים, הטייסים של אל על נוחתים הכי הכי…
ואלפי המזוודות, מי שחושב שיש עוני בישראל, שיראה כמה אנחנו קונים "בזול"…

כמו שאיזה זמר בנאלי אמר לפניי:


A little time to think things over
I better read between the lines
In case I need it when I’m older
I gotta take a little time

Now this mountain I must climb
Feels like a world upon my shoulders
I through the clouds I see love shine
It keeps me warm as life grows colder

ואחרי שכתבתי כאילו אני כותב לפי משקל…
והתחבטתי בין האמרה, שאם לא נאט, לא נביט לא נסתכל בפרטים, לא נגיע לארץ חדשה…
אך אם נאט, נגיע לפחות ארצות.

זו הייתה מהות הטיול שלי – הפרק הישראלי בחיים הזה שנקרא "טיול אחרי צבא". אחרי 16,000 ק"מ באוטו, יותר מדי ברגל, המון באוויר ולא מעט באוטובוס או על המים…

בעיניי חולפות עכשיו תמונות, המון ימים, אלפי חוויות ומספר אנשים.
כל תמונה מקום, חוויות, מפגש של מציאות וחוש.

ולמדתי המון:
שחופשי זה לגמרי לבד, אבל אני ועוד אחת זה הכי נחמד…

ליהנות משקט, מאני והנוף לי.

שעם האוכל בא התיאבון – שעל כל נקודה שדקרתי בגלובוס הצטרפו חמש לרשימה "הייתי רוצה להיות, אבל לבנק שלי יש מנהל…".

נורבגיות זה הכי אחי…

שאנחנו אלופי העולם בריצות למרחקים מתארכים בזמנים מתקצרים (יחסים, חברויות, אהבה) – הכל מהר ועכשיו.

לבן אדם (בת אדם) לוקח חיוך אחד להיכנס לך ללב ואלפי ימים לצאת…

איזה שירים אני אוהב, ואיזה גרמו לי לגמגם…

תמונה יפה כמו החיוך מאחוריה, תמונה שכיף לצלם, כיף יהיה לראות.

דוגמנים, הם פוטוגניים ביחס ישר לכמה התמונה "מאורגנת" ואנחנו האנושיים, כמה שיותר מפתיעים אותנו (בלי איפור, מייד אחרי שינה, בנפילה מהגג) יותר "פוטוגניים"…

כמה צבעים חדשים שיש בעולם, ואיך הטבע נראה כשהוא לוקח סמים.

שמהיום בכיסי האחד המשפט: "כל העולם נברא עבורי" ובשני, "אפר ועפר אנכי".

את המשפט (של אושר) שיכניס את "עזוב`תי באימ`שך…" לארון – "רוח באליט אל באכר" – או בעברית ממש לא צחה – לך תרצף את הים!

לנשום מתחת למים, לקפוץ בגובה השמיים ולתת ללב לדפוק על האדמה.

שגעגוע תמיד מחזיר אותי הביתה (וגם האוכל)…

שיש לנו אחלה מדינה, שהטירוף אוחז בנו מכל הכיוונים אך החיים פה הכי הגיוניים.

חלומות מתגשמים.

שם, כ"כ רחוק למדתי הכי הרבה על הכי קרוב, עליי…

שהחוט תמיד מתוח בין חכה לפיתיון…

ושאין ספק, אנחנו דור שלושת הנקודות, אומרים הרבה מתכוונים למעט.

עכשיו כמובטל רשמי במדינת ישראל, דוד במשרה מלאה (אלוהים זה עוד 5 שנים לגיל), מתרגל עברית בשעות הפנאי, מצטרף למעגל מכון הכושר / פסיכומטרי ומנסה להתרגל לימין בכביש ולהגה בשמאל (אם תראו מכונית שבמקום לאותת מפעילה ווישרים, זה אני) תודה שטסתם איתי, אחד אחד בחרתי אתכם ובגלל מסוימים מכם וואלה חיכיתי לרגע לחזור…

אני רק מאחל לכם ולי,
שעל כל חלום שאגשים, אחד יישאר תלוי מעל, כדי שלא נוכל לגעת.
צ`או…

רועי אביטל
אין שכל אין דאגות

New Zealand, Lake Pukaki

5 מחשבות על “ותודה שטסתם אביטל (אל על)…

  1. שיחקת אותה ובגדול. אל תתרגש יותר מדי מה"אזרחות", תנסה להתייחס לזה בדיוק כמו להמשך של המסע. אם הייתי אתה – זה הדבר העיקרי שהייתי לוקחת איתי. נקודת המבט המתבוננת, שום דבר מהותי לא השתנה. אתה ממשיך בתנועה – שהעיקר בה הוא הרגע הזה. גם כשזה פסיכומטרי. הרגע הזה, מה שאתה עושה. אל תאבד את זה. אם זה פסיכומטרי, אתה שם, כי בחרת, בדיוק כמו שבחרת כשקנית כרטיס טיסה. פסיכומטרי זאת נסיעה מסוג אחר ובכל זאת נסיעה. גם כאן יש אנשים חדשים, יחסים, אינטרקציות, קטעים יותר קלים פחות קלים, יותר מהנים, פחות מהנים. סע לשלום.

  2. תודה לביקור
    יש עוד מתכונים
    ויש טיולים שעשיתי
    בהחלט עולם מלא הפתעות.
    מצד שני אין כמו ללכת את הארץ לאורכה ולרוחבה ברגל.
    במקומות אחרים צריך לנסוע אלפי ק"מ מנקודה לנקודה.
    היו ימים.היום המצב שונה אבל לא מונע
    חג שמח
    אתי

  3. קראתי די הרבה פוסטים שלך, לדעתי כמעט כל אחד ואחד מהם. והדרך בה אתה מתאר דברים פשוט גורמת לי להרגיש שגם אני שם שגם אני חלק מהחוויה שלך.

    התמונות נראות חלומיות!

כתיבת תגובה

